Overovanie kvality telefonickej komunikácie

Preveruje ochotu, odbornú a komunikačnú úroveň zástupcov servisu alebo predaja pri simulovanom telefonickom objednávaní vozidla do opravy alebo na pravidelnú servisnú prehliadku.

Parametre, ktoré je možné sledovať a vyhodnotiť pri telefonickom kontakte

  • prijatie telefonického hovoru, predstavenie sa a oslovenie zákazníka, zistenie požiadaviek,
  • spôsob reakcie na požiadavky zákazníka,
  • komunikačný prejav, schopnosť presvedčiť zákazníka k navštíveniu predajne, získanie kontaktu na zákazníka, ponuka služieb a produktov, úplnosť informácií …,
  • celkový dojem z telefonického rozhovoru.

Pre podrobnejšie informácie a vypracovanie cenovej ponuky nás kontaktujte tu.

Overte si kvalitu Vášho servisu!

Ak jazdíte na aute VW, Audi, Seat, Ford alebo Hyundai, toto je ponuka pre Vás. Zástupcovia výrobcov (importéri) týchto vozidiel testujú svoje autorizované (značkové) servisy. Zapojte sa do akcie, ktorá pomôže zvýšiť kvalitu servisných služieb uvedených značiek a získajte zaujímavú odmenu. Pre viac informácií kliknite sem: