Skončila vám softvérová podpora pre emisný prístroj Bosch BEA? Predĺžte si ju so zľavou 34 %!

Výhody, ktoré prináša predplatená podpora:

  • O pomoc požiadate jedným kliknutím na pracovnej ploche vášho emisného prístroja.
  • Pomáhame online pri akýchkoľvek problémoch s prístrojom alebo softvérom – spravidla do 15 min vás voláme a pripájame sa na váš prístroj cez internet.
  • V predplatnom je zahrnutá aj aktualizácia firmvéru v čítačke OBD pre lepšiu komunikáciu s novšími vozidlami.
  • Vykonávame diaľkovú diagnostiku a identifikáciu poruchy – zisťujeme, či je problém v spojení bluetooth/wi-fi, v počítačovej sieti, v hardvéri alebo firmvéri.
  • V prípade poruchy zariadenia ušetríte veľa času, lebo na diaľku zistíme, či je naozaj potrebné volať servis BTS. Ak sa ukáže, že výjazd servisného technika je nutný, vopred ho písomne informujeme o stave zariadenia, prípadne môže už so sebou priviezť aj potrebný diel.

Predĺženie podpory *HELPonline

Objednajte si diaľkovú diagnostiku a softvérovú podporu *HELPonline za zvýhodnenú cenu!
Ak Vašemu zariadeniu končí, alebo práve skončila platnosť podpory *HELPonline, tak sa na ročné predĺženie poskytuje zľava 34 %.

* V prípade, ak je Vaše zariadenie bez aktívnej podpory dlhšie ako mesiac, zľavu nie je možné uplatniť.

Potrebujete pomôcť s emisným prístrojom alebo s komunikáciou OBD pri výkone EK?

Požiadajte o podporu priamo z pracovnej plochy emisnej stanice BEA.

Dvojklikom na ikonu HELP na pracovnej ploche zariadenia BEA otvorte aplikáciu ET podpora, zadajte svoje meno a mobil, a kliknite na ODOSLAŤ. Po odoslaní požiadavky vás bude telefonicky kontaktovať pracovník technickej podpory, aby zistil, čo potrebujete. Zároveň sa pripojí cez internet k prístroju, z ktorého bola požiadavka odoslaná, a pokúsi sa vyriešiť problém alebo vám poradí, ako postupovať ďalej.

 

Diaľková diagnostika a softvérová podpora *HELPonline

Počas záručnej doby poskytuje výrobca Bosch prostredníctvom firmy TOPTEST s.r.o. softvérovú a metodickú podporu všetkým prevádzkovateľom emisných staníc Bosch BEA  bezplatne.

 

Podmienky poskytovania služby *HELPonline

1. Podmienkou poskytovania služby *HELP online je:

  • aby zariadenie Bosch BEA bolo pripojené k internetu,
  • aby bolo udržiavané podľa požiadaviek výrobcu,
  • aby bolo vybavené aktuálnymi a schválenými verziami softvéru EmiTest a Bosch,
  • aby bolo prevádzkované na podporovanom operačnom systéme MS Windows 10.

2. Služba *HELPonline je poskytovaná pre každú zostavu Bosch BEA osobitne, v prípade jedného PEK sa na každý ďalší prístroj BEA uplatní progresívna zľava.

3. Služba *HELPonline pre konkrétny prístroj BEA je aktivovaná ihneď po uhradení predplatného a poskytuje sa počas pracovných dní v čase od 8.00 do 15.00 h v období 12 mesiacov od uhradenia predplatného.

4. Pri dodatočnom objednaní služby *HELPonline v neskoršom období, môže byť jej cena navýšená o náklady spojené s inštaláciou chýbajúcich aktualizácií softvéru.

 

Ak nemáte predlatenú podporu *HELPonline, objednávajte si softvérové služby
pre zariadenia BEA priamo vo svojom servise Bosch BTS.

Objednávka služby *HELPonline

Postup objednania a aktivácie služby *HELPonline

  1. Vyplníte a odošlete objednávku.
  2. Na Váš e-mail zašleme Potvrdenie prijatia objednávky.
  3. Ak objednávka nebude úplná, budeme Vás telefonicky kontaktovať.
  4. Zašleme Vám zálohovú faktúru.
  5. Po uhradení faktúry Vám aktivujeme službu *HELPonline.
  6. Poštou Vám na fakturačnú adresu zašleme daňový doklad – faktúru.